2 ay 10 günlük bebeğim kabız oldu ve bugün zarzor yapabildi 6 günün sonunda tabiri caizse keçi kakasi gibi parça parcaydi ve kakada kan vardı gündüzleri kendi sütüm ile besleniyor ama akşam olduğu zman doymuyor ve mama veriyorum ama mama içine zeytin yağda katıyorum bana yardımcı olun lütfen doktorlar karnı yumuşak diye kabız değil deyip geri gönderiyorlar