Kayserilianne sagdigin sütü icirmeyip emzirsen daha iyi olmaz mı? Uyurken emzir çenesini altına dokun emme refleksini aktiflestirirsin alır memeyi emer. Sen sagdikca sütun o oranda çoğalıyor o yüzden sürekli çok sütun olur. Bebeğinin ihtiyacına göre sekillenmesi için bebeğinin emmesi lazım. Ayakta yürürken falan da emzirmeyi deneyebilirsin kolay oluyoralmalari