Kızlar deneyimli annelerden yorum istiyorum bebeğim 48 günlük meme başım yoktu önceden silikon uç ile emziriyordum sütüm çok geç indi bebeğim sarılıktan 5 gün yattı o ara da mama + meme şeklinde gittik sütümü çoğaltmak için sağıyordum sık sık şimdi sütüm yetiyor çok şükür mamayı bıraktık hatta memeyi de silikon uçsuz tutturmayı başardım 15 dk sağ 15 dk sol memeyi tutuyor emiyor ama memeyi boşaltamıyor bu yüzden hatta mastit de oldum süt boşalmadığı için o emdikten sonra her seferinde sağmam gerekiyor yine şimdi diyeceksiniz sütün fazladır doyuyordur kalıyordur diye sütüm öyle aman aman fazla değil emzirmeden sağsam 70 ml emzirip sağınca 40 ml çıkıyor yani bebeğim sadece 30 ml kadar emiyor sadece ön sütü alıyor yağlı süte gelmeden bırakıyor ben sağmaktan nasıl kurtulabilirim zamanla tamamen memeyi tutar mı ? Fikirleriniz önemli işin zor kısmını tamamladım memeyi tutuyor ama hepsini içmiyor güçlü mü çekemiyor acaba