srkck000 Mirelkusveannesi düzenli değiştirdkten sonra çok sıkıntı olmaz bence. Doğumu yaza gelenler de tülbent veya pamuk koysun araya kuru tutmak lazım
Mirelkusveannesi srkck000 bilemiyorum çok tecrübe etme şansım olmadı, benimle paylaşılan bilgiyi paylaştım 🤷🏽♀️
Kbse yerlersenietipuf ben 71 kiloyla dogum yaptim L beden normal oldu 1 jafta kullandim cok rahat kesinlikle tavsiye ederim💙
eceunverkanra yerlersenietipuf L beden alabilirsiniz kalıpları kucuk gibi cunku, ben dogum sonrası kullandım ama gecenlerde inanilmaz adet kanamam olmustu gece elimde kalanlardan kullanmak durumunda kaldım L bedendi benimki dogum kilolarimi vermeme ragmen cok bol olmadı depend, hic taşırmadı
Goktugalim yerlersenietipuf Bende 63 kilo ile Doğuma gittim bende yorumları okuyup L beden almıştım iyi ki öyle yaptım çok rahattı.
Smehtap yerlersenietipuf bende kullandım 70 ile doğuma girdim l beden almıştım rahattı hatta m bile olabilirdi diye dedim.. Çok kanama olmadı ama kullandım aşırı rahat bişey 👍🏽
Muhasebeciana yerlersenietipuf olur bence alin ben de o civarlardayken dogumdan sonra 4.5 ay sonra regl gormustum ozamsn kullandim cok yogundu diye cok isime yaradi oldu yani
102030 yerlersenietipuf. Bence gereksiz zaten pahalı da icinde 9 adet var normal dogum istiyorsanız zaten sık sık degiştirmeniz gerekiyor pedinizi bence ped daha iyi olur. Şuanki aklım olsa öyle yapardım 😅
RainOverMe Bana hastaneden hasta bezi alın dedıler dıye sleepy almıstım şoktan. En uygun orası satıyordu. Gayet iyiydi dokusu falan. Bır de kotex gece külodu var o da çok ıyı. Alternatif olur belkı 🤗
SelimeliS yerlersenietipuf sizle ayni kiloda hamile kalip 59 ile doguma girmistim L beden depend kullandim gayet rahatti ne büyük ne küçük
Kustuyu95 deniz-95 bencede boşuna aldim büyük boy ped işimi görürmüş aslinda hasta bezi istiyolar zaten hastanedede hala duruyo dogumdan sonra ya bir ya iki tane kullandim
selenemine yerlersenietipuf ben 54.5 kilo ile hamile kaldım 69 kilo ile doğum yaptım L beden aldım tam oldu çok memnun kaldım
gamzeli34 yerlersenietipuf L beden rahat olur, benim çok işime yaradı, hastane çantası hazırlarken içinden 1 tane ayırdım, gece suyum geldi, onu kullanıp gittim hastaneye bir yerde okumuştum tavsiye ederim
aykoz_ deniz-95 normal doğumdan sonra çok gelıyor ben üretene şükrettim. Arkdşm sezaryen oldu ona gerek kalmamış doktor iyice kanı temızlediği için
ilydsrn yerlersenietipuf olur canım ben 75 ile L kullandım ayrıca esnek bir şey zaten o yüzden m al sen