kutubebegimmmm yerlersenietipuf 1 paket yetmişti bana gerçekten hayat kurtarıcı o zor dönemlerde 84 kiloyla doğuma girmiştim l beden çok rahat olmuştu hatta m alsaymışım bile demiştim doğumdan çıkınca tartılmıştım 10 kilom gitmişti
Bebegimm1 yerlersenietipuf bende 43 ile hamile kalmistim m almistim L daha rahat olurmus demistim lastik yerleri rahatsiz etmisti dogumada 66 ile girmistim bence L alın indirimleri yine takip edin ben carrefoursdan indirimli almistim geçen sene migros trendyol oralarada bakin doguma kadar indirim gelir yine
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yerlersenietipuf Depend değil hasta bezi aldım 8li paket. Sezaryenden sonra iki tane üç tane anca kullandim sonra uzun gece normal ped kullandım. Depend o fiyata şart mı? Bence değildi. İki doğumumda öyle oldu. 🤷🏻♀️ Hala evde 5-6 tane hasta bezi duruyor. 🙈
Sraptt yerlersenietipuf Mutlaka alınıp kullanılması gereken bir ürün. Yeni doğum yaptım 5 gün oldu hastanede de şuanda etkisini o kadar güzel gördüm ki. L beden almanı tavsiye ederim daha rahat olur
yinehamile35 deniz-95 katılıyorum,benim de hiç öyle çok kanamam olmadı ki hasta bezi dependden daha rahat oluyor ama o bile fazla
muallime53 75 kg ile doğuma gittim L beden çok rahat oldu. Normal doğum yaptım çok işime yaradı iyiki almışım dedim gerci hastanede veriyor ama depend kadar iyi değildi
Seatib yerlersenietipuf geniş alın eğer alacaksanız rahat olmuyor yoksa. Bize hastanede vermişlerdi eve geçince 2 tane ancak kullandım sonra ped kullandım
Meleknurunannesi Doğuma giderken 80 kiloydum L beden aldım üzerinde kaç kiloya kaç beden olduğu yazıyor acelesi yok bence zaten 1 paket yetiyor bende arttı bile. Çok güzel ama ben çok memnun kalmıştım
Wolverine yerlersenietipuf ben kullanmadim, almistim, hastanede bana kullanmamami söylemişti ebe sezaryen dogum yapmıştım.
Mirelkusveannesi yerlersenietipuf beden konusunu bilemiyorum ama tavsiyem çok almayın ya. Ben 3 paket falan almıştım kendimce 1 hafta kullanmaya niyetlenip, sadece iki tane kullandım. Daha fazla kullanmama doktorum ve hemşireler izin vermedi sezaryen doğum yaptım bu arada. Naylon olduğu için dikişleri terleme sebebiyle ıslatıyormuş ve iltihaplanmasına sebep oluyormuş. Böyle birkaç kişi geldi yeniden dikiş atıldı demişti hemşireler🙁
srkck000 Mirelkusveannesi düzenli değiştirdkten sonra çok sıkıntı olmaz bence. Doğumu yaza gelenler de tülbent veya pamuk koysun araya kuru tutmak lazım
srkck000 Depend candır ya, doğumdan sonra ne demek kan gelmiyor 😊 sezaryenden sonra göbeği tutuyor acıyı azaltıyor hatta ben 2 paket kullandım çok rahat ettim. Fiyatı pahalanmış ama başka marka bakmayın hiç
srkck000 srkck000 ben L beden almıştım 108 le gittim doğuma tam geldi. 2. Paketimi xl aldım daha rahat oldu ödemler geçince daha da rahat oldu😅
havana1 yerlersenietipuf Gereksiz diyenlere hayret ettim.Alacağın ilk şey olsun.Çok kurtarıcı.Normal doğum sonrasında hastanenin taktığı kocaman hasta bezini çıkarıp kibarca dependi kullandım.Normal doğumdu benimki ve bayada kanamam olmuştu sonrasında.Eve geçtikten sonrada 2 gün kullandım.