kirmizibasliklikiz_ benim bu uyku geçişlerine dair olan bilgim 7-9 ay arasında sinyal verirmiş son uykuya direnme, gece sık uyanma, sabah normalinden erken kalkma vs gibi durumlar gözlenirmiş sinyali vermese bile 10. aydan sonra artık geçmiş olması gerekirmiş diğer türlü çocuk yat kalk derken 3 kez yorgun düşermiş geçişi sağlıklı yapmak 1 ayı bulurmuş onunda neden 2 saat uykusuz kalan çocuğu birden bire 3 3.5 saat ayakta tutup yeni uyku saati bu diyip uyutunca çocuk yorgun düşüp uyuyamayıp direnirmiş yavaş yapın geçişi deniyor 15 dk 30 dk diye arta arta araları açın bu geçiş döneminde bazen 3 uyku ihtiyacı da olurmuş onu da hoş görün uyusun diyorlar saati tabi önemli ve uyuması gereken saate gelene kadar3. Uyku olmadığı için akşam uykusundan önce uykusu gelirmiş bir süre erken uyutulabilirmiş uykuya yorgun gidip direnmesin ya da sık uyanmasın diye ne zaman ki o geçiş saati yerine oturur uyku aralıkları ayına uygun hale gelir o zaman gece uyku saatini ona göre eskiye alabilirmişiz mesela 7 de uyuyorsa 6 da uykusu gelirse uyusun deniyor belki sizin bebiş de hızlı geçişten kaynaklı sorun yaşıyor olabilir bizimki niye böyle oldu tabi bilmiyorum ilk denemeydi uyumaya uyudu ama erken uyandı ve uyanınca tekrar uykuya dönmeye direndi