Annem_66 evet mahremiyet duygusu, bezden rahatsızlık duyması vardı. Çişini bezine yaptıktan sonra söylüyordu. Bende bir gece ansızın karar verip bezi bıraktırdım çok zorlandım yalan yok evin her yerine işedi ama sabrettim kızmadım, ifademi bile bozmadım. İki hafta sonra alıştı, bir ay tamamlandığında artık çişim yada tatam (kakam) diyip tuvalete koşmaya başladı. Gece de hiç bağlamadım arada hala bile kaçırıyor geceleri ama hemen kalkıp değişiyorum. Yapınca o kadar mahcup duruyor ki anlatamam 😂