Anneler 10 gun oldu baslayali ama kendi hic soylemiyo goturursem yapiyo wc ye goturmezsem altina kaçiriyo bi kere kaka geliyo dedi,,bi daha soylemedi beze geri donmek istemiyom guzel basladik ilk gun olmasina ragmen tuvalete bi kac defa yapti ama soylememesi canimi sıkıyo şahsen napabilirim acaba kizmiyomda arada sinirleniyorum ama yansitmamaya calsiyorum ,tuvalete kendi kendine geliyo bazen girmek istemiyoda kandiriyom bi sekilde arabasiyla falan☺
26 aylik oglusum