Balteknem hayvanlara verilen hormonlar, antibiyotikler, gdo lu yemler, tarım ilaçları süte geçtiği için bize de bunlar geçmiş oluyor. İnsanın bağırsak florasına zarar veriyor.
Geniz eti, geniz akıntısı, reflü, astım gibi hastalıkları olanlar süt ürünlerini bıraktıklarında iyileşiyorlar mesela.
Eskiden bu tür şeyler kullanılmadığı için bir nebze daha zararsızdı tabi.
Gelişen, değişen bilimi takip etmek lazım.
Doktorlardan çok gıda mühendislerini okurum beslenme konusunda mesela ben.
Çoğu doktor kendini güncellemiyor.
Ama artık bilinçli doktorlar da verilmemesi gerektiğini söylemeye başladı.
Araştırabilirsiniz. Zaten her yer de var artık zararları.