minikcivcivinannesi Hiç iyi anılarım yok anlatsam roman olur derler ya.Bi milyon geçse karşıma anlat dese sıkılmam hepsine tek tek anlatırım, içim yinede soğumaz. Eşimin ailesi hiç bir şeyde yanımızda olup tek bir çöp almamıştı. Hamileliğimde de kayınvalidem ne zaman arada ilk torununu dinledim ondan, halimi hatırımı heyecanımı hiç paylaşmadım, cinsiyetini öğrendiğimde bile aramadı. Evlenmeden önce tv ve buzdolabı seçmeye çağırdılar ailemi alıp gitmiştim sizin üstünüze olacak ben ödeyeceğim dedi kayınpederim ama 1,5 yılda 13 bin TL nin bin TL si bile ödenmemişti. Annem ve ben kırk kere aradık ödeme için ama bunları bilmiyorduk. Her arandığımızda ama ben ama annem kayınvalideme haber verdik. Velhasıl birazcık sorunlu olan hamileliğim vardı 8.ay kontrolüm de bebeğimin oksijeninin azaldığını ve gelişiminin durduğunu öğrenerek yatışım yapıldı doğuma alındım. Yakın arkadaşım 2 yaşında çocuğunu bırakıp sıcacık kekini yapıp meyve suyu alıp gelirken kayınvalidem zaten bir şey yapmadığı halde o zamana kadar kendi suyunu yanına alıp gelmiş. Ona da tamam. Taburcu oldum 5.günde annemde kalıyordum oraya geldi elinde sadece 2,5 lt fanta ile 🙄 ben ise ona lohusa şerbetimden ikram ettim. Kızım doğar doğmaz 6 saat gözetim altında kaldı ve mama ile beslendi. O kadar sıklıkla mama almasına rağmen saatler sonra kan şekeri kendine gelmişti o derece besin siz kalmış.Sarılığı çok yüksekti hiç ama hiç uyanmıyordu sütüm çok iyiydi ama asla emmedi. Bende sağıp sağıp içiyordum ve sürekli emzirmeye çalışıyordum. 2 günde 1 hastaneye gidiyorduk sarılık için ve 1 kezde acile gittik. Hiç sezeryanlı gibi değildim oradan oraya koşturdum doğumdan 2 gün sonra. 15.gün eşimle kendi evimize gittik temizlik yapmaya artık evimize geçelim istedik. Temizlik bitip anneme dönerken yolda elektronik eşyaları aradığımız mağazanın hukuk bürosu aradı ve icralık olduğumuzu söyledi. Araçtan indiğimizde çok yoğun Bi hissin ayaklarımdan yukarı çıktığını hissettim. Annem kapıyı açtı kızım kucağındaydı. Dedi ne oldu yüzün bembeyaz. Ben iyi değilim sakinleştirici içebilir miyim dedim ağlamaklı dedi hayır ne oldu panik yaptı. İyi hissetmiyorum ben deyip ağlayarak olayı anlattım sonra ne oldu bilmiyorum kayış koptu boğazım yırtılan kadar var gücümle yeter diye çığlık atıp dizlerime vurmaya başladım oturduğum yerden annemin dediğine göre sinir krizi. O günden sonra sütüm kesildi işte bir daha da gelmedi. Yılların birikimi de vardı, doğum süreci de Bi erkendi tabi, sudan çıkmış balık gibiydim doğumdan sonra sürekli ağlıyordum. Bilmiyorum hiç iyi değildim😥