minikcivcivinannesi kızımı çok kıskandım, doğar doğmaz haliyle sahiplendim ve beni babaannem büyüttü annesiz büyüdüğüm için babaannesinin de hiç kızı yok kızım vs diye sevdiği için o anki psikolojiyle çok çok kıskanıp üzüldüm. Birkaç hatası oldu mesela sütün çok az, doymuyordur çerez senin sütün, memen küçük ondandır belki, şöyle yatır böyle ört ışığı kapatma karabasan basar vs vs 1 ay yemeğimi yaptı sağolsun ama sütüm gitti mamaya alıştı bebeğim o verdi ilk bana duygu sömürüsü yaparak aç diyerek ve baskıdan mahvolmuştum. O konularda düşünceli olacağım derken üzmüştü beni. Ben de karıştırmadım hiçbir şeyine bebeğimin. Babası hariç herkes battı yani. O da battı sonradan tabii.