Kızım 13 aylık artık uyku sorunlarını tamamen aştık sanırım o kadar mutluyum ki artık akşam 9 gibi uykusu geldiğinde hadi diyip elimden tutup yukarı çıkartıyor yatağa götürüyor ve kendi isteğiyle uyumak istediği için de hemen dalıyor🥳 gece beslenmesini 9. Ayda kesmiştim zaten ama dönem dönem uyanmalar devam ediyordu artık iyice minimuma indi 1-2 kere uyanıyor emzik veya su veriyorum tekrar uykuya devam ediyor sabah 8-9 a kadar uyuyor allahım çok şükür