Eylulmoms-07 odamız karanlık bende aynı şekilde kararttım. Yani şu an uykusunun uzamaması için bir sebep yok, danışmanımız da aynısını söylüyor. 45 dk’lık uyku yetiyor şu an için kızıma çünkü uyandığında hiç ağlamaz, yatağından almaya gittiğimde güler yüzüme. Yetersiz gelmiyor uykusu o yüzden beklemeye karar verdik, kendiliğinden uzayacaktır elbet. Benim esas problemim gece uykusuydu. Çok sık uyanıyordu. O kısmı hallettik şükür.