Kk41 Miniminimini doktora diyorum dengesiz diye😂 çocuğuma d hantal olur dedi diye gıcık olmustum .hiçte olmadı gayet hareketli bir bebek😂
Mervegem Miniminimini cok normal kilosu zaten 1 yastan sonra jilo alımı yılda 1 kg olacak ortalama. Ve au 3 ay içinde boya gidicek. 3 ay sonra bu cocuk zayıfladı zayof dicekler hazır ol
Mervegem Miniminimini aynen hiç bitmiyor valla he deyip gecmeyi öğrendim 😂 suan 29 aylık 95 cm 14.5 kg 😂1 yasında 12 kgdı 1.5 senede 2.5 kg aldı aadece o zaman obez derlerdi simdiyse zayıf
Ozanazli Miniminimini 20 aylik oglum 15 kg bzede kilolu diolar saqlik ocagndaki ebe ekmek pilav fln vrme ddi
Buse-3535 Tubalp23 evet tombiş diyorlar, maşallahı var diyorlar😄 herkes tosun diye seviyor ama doktorumuz normal obez falan değil hem enine hem boyuna gitmiş dedi, içim rahatladı 😊
Mimoza_cicegi Miniminimini Benim oğlum şuanda 5.ayini dolduracak 8 kilo 66 cm de boyu ve üç hafta önce tartilmamizin sonucu bana normal geldi bebeğinizin kilosu da boyuda etraf herşeyi der