Aselbalininannesi Miniminimini benim kızım 6 aylikken 10 kiloydu şimdi 38 aylık 17 kilo bile değil sen takma onları yürüyünce hiç kilo almıyorlar
Pol34 Miniminimini bir tık fazla ama daha diş çıkarmamış diş çıkardığı dönemde iştahsızlık çok oluyor
tenceretavakuskana Miniminimini anne sutu yeterlıdır o hakde bıkez mamayla olmaz bencr kılosu ozel bı sebebı yoksa mama vermeyı kesebılırsınız endısenız varsa ama bence yıne normal kılosu zaten bu saatten sonra cok almayacaklar
EtiPetito Miniminimini gayet normal o ayda benim bebeğimde öyleydi hatta fazlasıydı abartacak bişey yok ki. Yürüdükten sonra almayacak zaten kilo
Tubalp23 Buse-3535 benim de bebegim Buse-3535 benim de bebegim aynı kiloda 3 ay olacak 2 gün sonra cevrenizdekiler kilolu mu diyolar size de ?🤔
Buse-3535 Tubalp23 evet tombiş diyorlar, maşallahı var diyorlar😄 herkes tosun diye seviyor ama doktorumuz normal obez falan değil hem enine hem boyuna gitmiş dedi, içim rahatladı 😊
Kk41 Miniminimini 9 aylıkken 12 kiloydu bebegim doktor hantal olur dedi dengesiz. Çocuğum 16 aylık obez falan değil eemkleyince bişe kalmadı
lollapalooza Miniminimini Benim kızım da 16,5 aylık 12,600 ve boyu 84 cm. Bana da sürekli “iri” olacak diyorlar. İnsan cidden tedirgin oluyor.
Miniminimini lollapalooza değil mi bak sende yaşamışsın anne karnında doktor iri bebek dedi yaşıtların göre ama insanlar çok sinir
Ruveydaa98 Miniminimini kızım 9 aylıkken 10 kiloydu şu an 20 aylık 13 kilo sonra çok az kilo alıyorlar zaten
lollapalooza Miniminimini Ben çok kilolu doğmuşum ve 1 yaşımda 13 kiloymuşum. Ama şimdi alakam yok. Normal standartlardayım.
Kk41 Miniminimini doktora diyorum dengesiz diye😂 çocuğuma d hantal olur dedi diye gıcık olmustum .hiçte olmadı gayet hareketli bir bebek😂
Sedefe Miniminimini bence kilosu şuan iyii haraketlenmeye başlayınca verecek o kiloyu doktorunu dinle sağlık ocakları hep abartıyor zaten yok kilolu bilmm ne sen çocuk doktorunu dinle canım
Alabilgic3434 Deletedmom00881 canım bu arkadaşın çocuğu aşırı kilolu değil fakat obezite ne kadar attı kilolu bebek sağlıklı demek değildir