_YanakReisinAnnesii Selin354704 malesef alerjileri yüzünden böyle beslenmek zorundalar çok üzücü 😔 en kısa zaman da atlatmanız dileğiyle ❤
Banaannede Selin354704 yok bu mamalar son derece besleyici oluyor. Hatta bizim diyet sebebiyle alamadığımız kalsiyum filan bol bol bu mama içinde olması lazım
Veratuba Aptamil progomin as diğer alerji mamalarına bakarak en iyisi anne sütüne en yakın olanı o aylarda zaten meme mama reddi olur siz ısrarla tekrar tekrar verin ama içerisine bişey katmadan zamanla alışacak tadına