Bebeğimin süt alerjisi varmış. Her tarafı kızardı ciltte döküntü kakada hafif kan oldu. Doktor mamasını da değiştirdi tabi. Aptamil Pregomin As yazdı. Ancak bebeğim içmiyo 😢 Zayıflayacak diye korkuyorum. Ne yapabilirim var mı öneriniz. Mamanın içine pekmez karıstırdım içmedi. Vanilin at dediler onu da yaptım içmedi başka ne yapıcam bebeğim 4 ay 20 günlük daha 😢 Ayrıca bu alerjik mamalar sağlıklı mı yani vitamin var mı içinde yeteri kadar çok üzgünüm 😢 Bide suanda hasta hava veriyoruz. Üşütmüş ciğerine inmiş biraz iyice bitik durumdayım yani yardım edin..