Aselmiraam canım muhtemelen gazı vardır eger mama ile besliyorsan hipp mama kullan kakası sarıysa sıkıntı yok yeşil kaka yapıyorsa sancısı vardır bizde birsürü mama denemiştik ıkınıyor ağlıyor ne yapsam susturamıyordum doktora götürdük hem gaz hem kabızlık var dedi hipp önerdi onu kullandığımdan beri kakası sarı oldu ve acıkmadığı sürece hiç ağlamıyor allah razı olsun bu mamayı icat edenden eger senin sorununda bnmki gibiyse denemeni tavsiye ederim seni çok iyi anlıyorum yorucu yıpratıcı bi süreç