Aselmiraam Herkese merhaba 1 buçuk aylık kızım var sürekli huysuz ne kucakta duruyor ne yerde aç gibi ama emmek istemiyor uyku düzenide yok napicagimi şaşırmış durumdayım böyle olan varmı aranizda 😔
Hazal_170721 Aselmiraam biz 7 buçuk aylığız hala aynı bazı bebeklerin huyu böyle ilk 3 ay gaz problemimiz vardı zaten inşallah sizinki zamanla düzelir 🤲🏻
mervemir- Aselmiraam ilk 2 ay bizde öyleydik. Sonra duzeldi kendi kendine oynamaya fakan basladı 🤗 biraz daha sabır bence
yareninannesi888 Aselmiraam inşallah düzelir ama bazı bebeklerin mizacı bu şekilde maalesef benim hamileliğim çok güzel geçti ama bebeğim inanılmaz huysuz ve sinirlidir hiçbir şey onu memnun edemez 15 aylık katlanarak gidiyor siniri
Aslhsnnsn Gazı olabilir mi acaba sakinleştiren müzikler dinlet bu aylarda böyle sabret canım çok zor zaten şu ilk üç ay
Aselmiraam Aslhsnnsn dinletiyorum canm sürekli konuşuyorum ninniler açıyorum ama sürekli huysuz ben hamileliğimde hep ağladım çok mutsuzdum acaba ondanmi diye düşünmeye başladım sizce etkisi varmıdır
Aselmiraam Hazal_170721 Hazal_170721 inşallah canm gaz için elma yağı kullanıyorum günlük rezene içiyorum ama bilmiyorum yinede olabilir
Aslhsnnsn Aselmiraam evet kesinlikle vardır :( Bu yüzden hamilelikte stres sinir yapmayın diyor doktorlar ben de çok sinirliydim bebeğim gerçekten çok sinirli. Anne karnındaki bebeklerin bile strese sokarak kul hakkına giren karaktersizler var ..
Yagizmomss Aselmiraam hamileliğim çok rahattı stresim falan yoktu ama benim bebeğimde doğuştan huzursuz bi bebek ilk önce alerjik dendi emmesi uykusu yoktu sonra ben diyet yaptım değişen bişey olmadı idrar kan ultrason yapıldı temiz çıktı mam verdim olmadı şuan 6. Buçuk aylığız hala aynı doktor en son mizacı böyle kabul edin dedi😂
Cennet-Eserr Aselmiraam çok etkisi var….😔 biyerde okumuştum ne kadar doğru bilemem ama önünüzde çok zaman var şimdiden daha sakin daha pozitif daha dingin olmaya çalışın çok faydası oluyor gelişimine. Benim eşimde bende çok rahat insanlarız eşim aşırı sakin dingin bir insan bende öyleyim ama bir tık pimpirğim var azcık da olsa bebeğimizde çok şükür rahat sakin bi bebek
Aselmiraam Banaannede bunu bende düşündüm hatta dünden beri araştırma yapıyorum kakasına falan dikkat ediyorum ne gibi belirtileri olabilir başka
Aselmiraam Aslhsnnsn ay sorma hamileliğim boyunca hep ağladım ve stresliydim mutlu bir günüm geçmedi diyebilirim
Aselmiraam mervemir- ay inşallah çok istiyorum oyun halısına falan koyuyorum bazen izliyor oyuncaklarj falan ama sadece kısa bı süre sonra basliyor
Banaannede Aselmiraam bu çok iyi. İnşallah da bi sıkıntı çıknaz. Belki koliktir 3 4 aylık olunca geçiyor o da
mervemir- Aselmiraam geçiyor inan 1.5 aylıkken kahvaltı bile yapamazdım hep öyle gidecek sandım şimdi o ana kucağında ben kahvaltı yaparken izliyor, hepsi gececek
Banaannede Aselmiraam kaka hırıltı gazı varmıl gibi kıvranıp ıkınarak sancı çekmesi ve kakada mukus ya da kan. Bi de döküntü.
Elifinannesii_ Bizde şuan öyleyiz. Ne kucakta duruyor , ne yattığı yerde duruyor ne memede duruyor. Doktora gittik gazı çok yoğun dedi. Nasıl geçer bilmiyorum iyice bunaldım