ecosummm Pozitif duruyor baya ben de markada geçen yapmıştı adetim geçeli 5 gün olmuştu negatif vermişti doğrudur bence hayırlısı olsun :)
Aybuke Prensinannesi20 en güvenilir olanlardan biri prodictor erken gebelik testi öneririm ama onlarda şimdi çok pahalanmistir tamamen beyaz kaset testlerden de yapabilirsiniz labaquick artimed vb
Prensinannesi20 https://www.img.gen.tr/image/RvY Sabah erkenden yaptığım ikinci test normal gebelik testiyle sonuç negatif en güzeli pazartesi kan testi. İnşallah olumsuz şeyler yaşamam yine
Prensinannesi20 Aybuke bugün sağlık ocağına gidebildim önce idrar testi yaptılar oda silik çıktı sonra kan testi verdim sonuçlar pazartesi günü çıkacak. Doktor pozitif düşünüyorum dedi. Son adet tarihim 21.01 hayırlısı inşallah
Prensinannesi20 Evde iki tane test yaptım birer gün arayla birincisi silikti ikincisi direk tek çizgi çıkmıştı bugün sağlık ocagındakide silik çıktı
Prensinannesi20 Kanamam geldi ve betahcg 76 ya düştü malesef sağlıklı bir gebelik olmadı yine kimyasal bir gebelik ile sonlandı 😔