sunbaby Hazal8 teşekkür ederim bakacağım 🥰kadife mi welsoft mu polyester mi tercih etmiştiniz tüy topluyor muydu
sunbaby Asuyar yaa çok güzel yıllardır kullanıyorum diyen bir tanıdığım var ama aldığı yeri hatırlamıyor sizin gibi böyle toplanıyor çok kötü diyen var bilemedim
Saitkereminannesi sunbaby 3 yıl önce kedim var diye pazardan almıştım polar olanlar vardı o zaman çok memnunum.
sunbaby Saitkereminannesi ya bende kedimden dolayı almayı düşünüyorum welsoft olanlardan mı almalıyım o halde bilemedim internette hep kadife model gördüm onlarda bana çok tüy toplar gibi geliyor
Kubra27 Hazal8 sungerli olanlardanmi canim bizde kullandığın halın iplikli olanlardanmi yoksa naylon türlü olanlardanmi iplik olanlarda kayiyo diyolarda bende kararsızım
KbrMte sunbaby Bende 1 yıl kadar kullandım welsoft örtü, ama silkele tak zor oluyor. Makinede toplanıyor çünki. Hem cay kahve vs. gibi içecek türleri döküldüğünde de geciyor halıya hiç bi işe yaramıyor anlaşılan. 😏
Baranbebek sunbaby hayır misafirim çok gelir gider bebeğim durmaz öyle bir şikayetim yoktur ve benim üzerime kaç kişi aldı görerek ☺️
Baranbebek sunbaby altında özellikle lastik var geçiriyorsun çok tertipli duruyor ortasında lastik var kocaman