sunbaby Kızlar lastikli halı örtüsü kullanan var mi aranızda hangi sayfadan siteden aldınız önerir misiniz ?
Mmrryy sunbaby Şahsi fikrim, halı örtüsü hiç kullanışlı değil. Orta ksımlrında lastik olduğu için zor çıkarılıyor. Neredeyse hergün süpürge açıyorum o halıyı süpürmeden içim rahat etmezdi. Annem kullanıyordu ordan biliyorum
Nurtalib sunbaby bende bekleyeyim burada oturma odamdaki 6 metre hali lastikli var ama surekli kayiyor uzerindeki örtü, salonumun halisi 9 metre insallah kullananlar yorum yapip resim atarsa bizde alabiliriz
Yasarinannesi_9 sunbaby kayınvalidem almıştı çocuk olunca halılar için memnunum güzel kullanıyorum pratik oluyor
sunbaby Baranbebek süngerli olarak yazıyor kayma toplanma yapıyor mu bir arkadaşımda var özellikle süngerli alma bir süre sonra kaydırıyor dedi de
Baranbebek sunbaby hayır misafirim çok gelir gider bebeğim durmaz öyle bir şikayetim yoktur ve benim üzerime kaç kişi aldı görerek ☺️
Baranbebek sunbaby altında özellikle lastik var geçiriyorsun çok tertipli duruyor ortasında lastik var kocaman
sunbaby Mmrryy ya benim evde kedim var da bebeğimde 6 aylık emeklemeye başlayınca kolaylık olur sürekli yıkarım düşüncesiyle araştırmaya girmiştim
sunbaby Nurtalib süngerli olanlar kayma yapıyormuş bir süre sonra diye duydum siz daha önce nereden almıştınız
Hazal8 sunbaby meryemcehome instegram ismi ben oradan almdim bütün halilalarim örtülü kayma olmuyor çok kaliteli ayda 2 defa yıkarım renginde hiç solma yok tavsiye ederim
sunbaby Hazal8 teşekkür ederim bakacağım 🥰kadife mi welsoft mu polyester mi tercih etmiştiniz tüy topluyor muydu
Kubra27 Hazal8 sungerli olanlardanmi canim bizde kullandığın halın iplikli olanlardanmi yoksa naylon türlü olanlardanmi iplik olanlarda kayiyo diyolarda bende kararsızım
Asuyar sunbaby ay ben birkere aldım bin pişman oldum. Örtünün kalitesinde birşey yokta ıkıdebır toplanıyor birşey oluyor. Sanki yere battaniye armıssın yürüdükçe toplanıyor gibi. Hiç sevemedim kaldırdım.
sunbaby Asuyar yaa çok güzel yıllardır kullanıyorum diyen bir tanıdığım var ama aldığı yeri hatırlamıyor sizin gibi böyle toplanıyor çok kötü diyen var bilemedim