esma2284 Bende yaptırdım. Menenjit aşısı var onlar daha pahalı onları da yaptırıyorum. Hiç bişey benim evladımın sağlıgından daha kıymetli değil. Varsın para tuzağı olsun kızıma can feda. Cevremde ve burda bu illete yakalanan o kadar cok cocuk gördüm ki göz göre göre sırf pahalı diye nasıl göze alırım? Dünyaya bir can getirdiysek herseyiyle mesuliyeti bizde. Allah korusun yarın başına bu durum gelse sırf parası içim yaptırmamış olsam yaşayacagım vicdan azabından nasıl kurtulurum? Kısın bütcenizden,az yiyin, az harcayın ama bebegımızın sağlıgıyla oynamayın