Hanımlar merhaba, 70 günlük bebeğim var son kontrolümüz de doktorumuz rota virüs aşısı yaptırmamı söyledi, araştırdım çok pahalı dozları. Yaptıran ya da yaptıramayan hanımlar düşüncelerizi yazar misiniz? Ne yapsam bilemedim. Kimi tanıdıklarım gerek yok zorunlu bir durum olsaydı devlet zaten karşılardı dedi, kimi tanıdıklarımda ishale karşı bir aşı ve yaptırdıklarını söyledi. Sizden de fikirlerinizi almak istedim.