Deletedmom4444 hemen açıklıyorum canım 🤭
Nursimababy hen siz hem eşiniz Rr siniz. Yani ikinize de anne babalarinizdan hem negatif lik hem pozitiflik gelmiş ama pozitif baskın olduğu için sizler pozitif olmuşsunuz. Çocuğunuza ikinizden de r yani negatif lik gelmiş. Bu çok normal. Takılmaniz gereken yer siz 00 eşiniz AB ise çocuklarınız 0 olamaz. Ya A ya B olmalılar. Tabi normal şartlar böyle bazı mutasyonlar istisna