Hsrtgndz Durukusunannesii merhaba evlimisiniz bana çok.adi bende başvurdum bende kiradayim iki çocuk ama cikmiyor
Durukusunannesii Hsrtgndz evet evliyim . Banada nasıl ciktgni inan anlamadm kiram yuksek diye belkide çıktı
Gmzucr27 Kızlar bana da sosyal yardım başvurusu kabul edildi yazıyor 1 aydır bekliyorum PTT kurum ödemelerinde çıkmıyor bu durumu yaşayan oldu mu
Durukusunannesii Gmzucr27 bendede aynı sorun var sosyal ysrdim sorgulamadan baktnzmi ücret ysziyomu orda ?bende ucret yaziyo
Hsrtgndz Durukusunannesii kusura bakmayın merak ettim kiraniz ne kadardı üçtür basvuruyorum iptal ediyrlar😞
Almilasmoms Deletedmom_73 sizde çalışırsanız ve eşiniz yüksek bir maaş alıyorsa bilmiyorum ama evde tek çalışan var benimde eşim çalışıp başvuru yaptı bikaç kez aldık denemekten birşey çıkmaz
Ezelll12 Durukusunannesii merhaba canım e devletten PTT sorgulamadan hesabına yatmissa yarın gidip alabilirsin pttye gitmene gerek kalmaz hem e devletten PTT sorguladan ne kadar yattığı gözüküyor yatmamamissa mesaj gelir zateb
Hsrtgndz Durukusunannesii kira zor 😞bakalım tekrar başvurdum ya kış çıkana kadar yardımcı olsalar çok mutlu olurdum elektirik doglagaz faturalarını odeyemiyorum artik