Evet 3gun düzene alışması için normalde nasıl uyuyorsa o şekilde uyuttum benim kızım ayakta gezerek uyuyordu ve gece 11 de. Ptesi sabah 8de uyandırdım saatleri düzenledik akşam 7 de uyudu tabi 7 den sonra 11e kadar sayısız uyandı odadan çıkarmadım tekrar uyuttum 2.gun bu sayı 4 e düştü 3.gun desteği kestik 3 kez uyandı yatır kaldır devam ettik gece de 1 kez uyandı şimdilik uyanmalar oluyor gece ama kucakta gezdirme olayı olmadığı için sadece pis pıs yapıyorum