smeyyed tabiki ilk olarak saatlerden başladık pazartesi günü 😇 gece 11 gibi uyudu ona rağmen 8de uyandırdım ilk uykuya 1 buçuk saat sonra götürüyorum diğer uykular arası 2 saat 😇 gündüz 3 uyku yapıyoruz ilk günler düzeni oturtmak adına destekle devam ettim kızım ilk günler her zamanki gibi gunduz Max 40 dk uyudu 6 dan önce ilk 2 gün 4.uyku yaptık yani şekerleme gibi kısa uyuduğu için 3.gun 40dkda uyansa da kucağımda uyutmaya devam ettim bu şekilde gündüz 3 saate yakın uyudu 💪 o gün akşam desteksiz uykuya geçtik yatır kaldır yöntemiyle rutin sonrası mayisik bir şekilde yatağına bıraktım tepki olarak ağladı kucağıma aldım sakinlestirdim sustugu an geri bıraktım böyle böyle 55.dk da uykuya daldı sonraki uyanmalarda yine yatır kaldır yöntemiyle uykuya döndürdüm kesinlikle odadan çıkmak ışık açmak uykusunu açacak şeyler yapmadık 11 de ruya öğünü gece 3te rüya öğünü sonra yine sabah 7 buçukta uyandırdım 😇 gündüz de aynı şekilde devam ettik bugün eğitimde 5.gunumuz iyi gidiyor gibi