Oykunil normalde rahatlatmıs olması gerekırdı. Damla miktarını danısıp arttırın ya da colex alıp bır deneyın ıstersenız. Alırsanız yazın tarıf ederım sıze. Basta sorun drunuza ıcınıze sınmeyen bır sey olmasın ama 10 damla gercekten yetmıyor. Bana az rahatlasa yeter dedıklerı ıcın 20 ye cıkmadım 20 damla verseydım daha ıyı olurdu