Oykunil Gaz için masaj vs yapıyor musunuz ? Benim komşumunda bebeği öyleydi her ay düzenli 2-3 haftada bir falan spaya götürdüler ve çok etkisini gördüler bebek sakinledi, gaz sorunu hafifledi sizi zorlamayacaksa bir deneyin isterseniz 🌼
Bende götürdüm kızımı ama keyfiydi benimkisi 130 ₺ spa + 50 ₺ konsept çekim için ücret vermişti fotoğraf çekimi isteğe bağlı zaten .