Bestemm merhaba güzel anne tabiki becereceksin senin canından parça senden iyi kimse bakamaz ona henüz alışma evresindesin benim bebeğimde çok gazlıydı çok zor geçti tek başıma baktım ilk 15 gün annem vardı sonra tektim öyle de böyle de geçiyor zaman merak etme ayrıca şuan duygusalsın fazlasıyla eşin seni sevmez olurmu sen öyle düşünüyorsun baba olmaya adapte olcak oda zamanla merak etme herşey çok güzel olcka anın tadını çıkar 😇