Bestemm oyyy 🤭 geçecek annesi geçecek daha çok minik bebeginiz, 2. Ay bittikten sonra düzeliyo merak etmeyin, kendi evinize geçince inanın herşey daha kolay oluyo başbaşa kalıp çocuk bakmak daha iyi, her kafadan bi ses çıkmıyo daha rahat oluyosun kendi evinde felan o yüzden hiç korkma