Mrhb28 benim doğuştan bi tanesi yoktu kalan 3 20 lik disimi ameliyatla aldirdim 1 hafta siviyla beslendim doktordan doktora degisiyor ilk aldirdigim disimde ölüyorum sandim gunde bi kutu agri kesici bitirdim diger ikisini baska doktora aldirdim 5 gun kadar yanağımda sislik ve morlugum oldu ama sifir agriyla 1 hafta sonra dikislerimi aldirdim😀😀 operasyondan sonra yanaginiza ara ara buz koyun ki fazla sismesin