Mrhb28 Evet ben 2kez oldum☺️ Öncelikle cok gecmis olsun, agiz icinde oldugu icin biraz sıkıntılı bir surec gibi gelse de birkac gun icinde kendinizi iyi hissetmeye basliyorsunuz merak etmeyin, size verecegim tek tavsiye ameliyat sonrasında doktorun dedigi butun talimatlara eksiksiz olarak uyun ve uygulayin ben bir ameliyatimda dikkat etmis digerinde ise etmemistim cene kemigim iltihap oldu ve agir gecirmistim sureci. Agrisi sizisi bir iki gun, islem
sirasinda da baski haric aci vs hissetmiyorsunuz zaten, sismemesi icin buz uygulamasi yapabilirsiniz yanaginiza, simdiden cok gecmis olsun korkmayin geciyor🙏🏻🌸