Defnekusunannesi Busrademiir hangisini ? Gaz yaptığı için bıraktım bende sağlık ocağından verdiklerini sadece güneşe çıkarıyorum yeterli olmaz mı acaba 😟
Beybiberen Leis 20 günlükken başladık kullanmaya.sağlıkocağındaki ebe öyle söyledi.birde emzirdikten yarım saat yada bir saat sonra veriyorum.çok aç yada tok değil.günde bir defa 4 damla
Meryemmtemev Beybiberen ben ilk oglumda kullandım ve cok gazla gaz yapmıştı sonra bıraktık doktorun yazdıgımı kullandm şmdi kızım var onada doktora yazdırdım onu kullanıyorım