Defneozge07 maalesef ki doktor kontrol etmedi bende acilden giris yaptim hani belki doktor kabul eder diye genel cerrahi bakar göğüse dedi şuan da çok önemli birşey olmadığı için sıra veremem genel cerrahiye pazartesi günü randevu alıp gelin dedi antibiyotik yazdı bende 37 günlük bebeğim var dedim neresi acil değil gogsumden emziremiyorum kan geliyor falan dedim ama nafilee🙄🙄 pazartesiye kadar geçmezse gidicem doktora birde lansino krem aldım göğüs ucu için bakalım daha iyi ama şimdi artık kan falan gelmiyor intihap da gitti beni sorduğunuz için de çok teşekkür ederim 🙏😊