Arelinnannesi Kızlar sol gogsumden az geliyor süt doymuyor sağ göğüsten emziremiyorum mastit olduğum için kan geliyor şimdi doktora gidicem de gitmeden mama veriyim diyorum da 19 Ocak da alındı ne zaman kadar tüketilir nerde yazıyor bulamadım bilgi lutfenn
Sulee_ Arelinnannesi mamanın ağzı açıksa 3-4 hafta içinde tukeltilmeliydi ama ağzı kapalıysa verebilirsiniz tenekeyse altında yazar tarihi
Defneozge07 Arelinnannesi hangisini kullanıyorsun bilmiyorum ama Aptamil 4 hafta sma 3 hafta canım yani muhtemelen açtıysan süresi geçmiştir verme genelde bu süreçlerde oluyor ambalajda yazar farklı bir markaysa Yine de bak
Mervegem Arelinnannesi 3 hafta içinde tüketmek gerekiyor. Ama sen az hazırla kokusuna tadına bak garanti olsun
Arelinnannesi Sulee_ 9. Ayın 30 u yazıyor ama o olamaz herhalde valla altına da bakmak aklıma gelmemisti 😂birde 3. Ayın 30 u var o dur büyük ihtimal bı mama o kadar süre dayanmaz herhalde
Defneozge07 Arelinnannesi Mastit için ne dedi doktor peki seni sormadık hiç bıdıklar söz konusu olunca anne unutuldu
Arelinnannesi Defneozge07 maalesef ki doktor kontrol etmedi bende acilden giris yaptim hani belki doktor kabul eder diye genel cerrahi bakar göğüse dedi şuan da çok önemli birşey olmadığı için sıra veremem genel cerrahiye pazartesi günü randevu alıp gelin dedi antibiyotik yazdı bende 37 günlük bebeğim var dedim neresi acil değil gogsumden emziremiyorum kan geliyor falan dedim ama nafilee🙄🙄 pazartesiye kadar geçmezse gidicem doktora birde lansino krem aldım göğüs ucu için bakalım daha iyi ama şimdi artık kan falan gelmiyor intihap da gitti beni sorduğunuz için de çok teşekkür ederim 🙏😊