SenaNil AAselinAnnesii ya aslında unutturmak gibi bir çabam yok onu emzirmek hoşuma gidiyor ve vir daha olmayacak bir şey bu dönem geçince 6 aydan sonra düzelir diye umut ediyorum 😂
AAselinAnnesii SenaNil valla bende seviyorum sma gecenin 2 3 … Şeklinde değil😂 gündüz emsin güzel güzel. Umarım düzelir bu aydan sonra
AAselinAnnesii Burculicee bilmem ki ama gözünü giç açmıyor mızmız ses çıkarıyor emdiriyorum susuyor yatırıyorum