Kızlar bebeğim 6 aylık. Geceleri yarım saate uyanıyor . Gündüz hiç bi sıkıntı yok. Gece de ağlamıyor iyice doyuyorum oda ısısını ayarlıyorum ilaçlarını veriyom . Ama Yok uyanıyor uyanıyor delirmek üzereyim sebebi ne olabilir. Memeyi alışkanlık mı yaptı nası düzeltebilirim bu durumu