Skn233 benimde aynı oldu 6 gün geçti adetim test aldım baştan yoktu sonra hayalet çizgi oluştu 1 saat sonra buraya da atmıştım herkes çizgi var dedi sonra gidip kan testi verdim negatif çıktı akşam yine test alıp yaptım negatif çıktı şuan 9 gün gecikti benimde inşallah sonradan bisey çıkmaz