Aynı şeyi yasadim bebeğim çok kusuyordu 6 aylikken doktora götürdüm ne sıklıkta emziriyorsun diye sordu istedikçe emzirdigimi söyledim öyle şey mi olur yeni doğan bebek mi bu çocuk 6 aylık olmuş hala Bi düzen olusturmamissin şu an senin Bi düzen oluşturup ben sorunca çatır çatır söylüyor olman lazımdi 3 4 saat arayla emzireceksin diyerek Bi güzel fircaladi beni ve hemsireyim arkadaşlar yani