Bozzzzy
Kızım 6 yaşında olmasına ve nerdeyse her ihtiyacını kendi gören, çok uyumlu bir çocuk olmasına rağmen, ben delirmek üzereyim. Oğlum 4,5 aylık ve çok zor bir bebek. Alerjisi var. Gazı hala bitmedi. 39 yaşındayım, enerjim yetmiyor. Ev, eş, 2 çocuk derken bana zaten hiç sıra gelmiyor. Geçici bir süreç ama oldukça uzun ve yorucu. Pedagojik olarak en az 2 çocuk fikrini benimsediğim için cesaret etmek zorunda kaldım. Çocuğunuz daha küçük, bence 1-2 yıl daha bekleyin. Yine de en doğrusunu tabii ki siz bilirsiniz. 🙏🏻