Oğlumun gebeligide kendine çok stresli geçmişti 6 sene asla çocuk istemedik sonra oğlum artık okula gitmeye başlayınca onun kardeşi oldu bunun kardeşi oldu diye diye kardeş için ağlamaya başladı.hadi olsun dedik ama Rabbim daha çok sevdi 3 aylıkken kaybettim.senelerce kendimize gelemedik haliyle.1 tane olsun hepsi onun olsun dedik ama içimin yangını sönmüyordu.her gün her gece oğlum ya da eşim yanımda yokken köşeme çekilip elimde kalan 4 5 tane USG fotografina bakıp ağlıyordum.seneler sonra tekrar istedik bu sürede bana pek çok test uygulandi bebek büyük öldüğü için.test sonuçlarıma göre hangi ilaçları nasıl kullanacağım belirlendi bebeğimi kaybettigimin 3.senesinde kendi istegimle hamile kaldım.cok badireler atlattık iç kanama aylarca süre lekelenmeler kanamalar serumlar avuclarca ilaçlar iğneler derken kızım hayata tutundu sağlıkla dünyaya geldi.l elhamdülillah.simdi 9 yaşında oğlum 11 aylık kızım var