Nrnfth su an 8 bucuk sylık 16 günlğk oldugundan beri her ay ona gidiyoruz. Önemsememek degil biraz komik bi mizacı var bende bazen soruyorum bisey ya abartıyosun falan diyo ama cok da gğzel yönlendiriyo ilgileniyo. Mesela bebegim 6 aylık olana kadar sıkıntı yoktu sonra yabancılamaya basladı doktoru görünce agladı cok sebekkşk yapıp güldürdü muayene ederken :) fenel olarak cok memnumum ben ses tellerinde bi problem var bbeegimin bazen degisik sesler cıkarıyo hep video cekip gönderiyorum hocam normal mi diye adama kakalı bez fotosu attım kac kere gık demedi :) seviyorum ben tombul tontis doktorumuzu :)