Allah aşkına bir insanoğlu şu hastaneden nasıl randevu aldı bana anlatabilir mi? Ne zaman baksam randevu yok gece bile kalkıp bakıyorum
yok arıyorum açan yok doktorlarına mail arıyorum herkes bir başka doktora yönlendiriyor kimisi cevap vermiyor. Kendim için değil çocuğum için bi an önce o hastaneden randevu almam lazim kbb bölümüne alabilen var mı