sumeyye53 nurfur evet normal doktorun dediği anne karnında her bebeğin klabinde açıklık oluyor hayatta kalabilmesi için büyüdükçe kapanır henüz kapanmamış o yüzden oluyor dedi 1 yaşında tekrar gekirsiniz kontrol ederiz dedi
ZeynepNurten nurfur olmamıştı bizde hiç bir belirti yoktu zaten doğum hanede anlaşıldı bizimki sadece bebekken çok çabuk yoruluyordu emerken su içinde kalıyıdu terden her emmede üstünü değiştirmek zorunda kalıyodum iki ayı dolmadanda emmeyi bıraktı