yusufarasmom ilk doğduğunda hastanedeki cocuk doktoru hırıltı farketmis bize ekk cektirmemizi önerdi bizde cektirdik osekilde ogrendik ama yenidogan beneklerin 100 de 95 inde olan bir durum olduğunu soylediler büyüdükçe kapaniyormus 3 aylikkek bidaha getir dendi götürdüm kapanmamisdi simdi 6 aylim olunca goturcem tekrardan masum üfürümmus fakat netten arastirdim bazilari ciddi olabiliyormus yani eger cocugunuzda üfürüm varsa bi kardiyolojiye mutlaka götürün inslah önemli birsey degildir