Deletedmom_41 1 yaş uyku gerilemesi tahminen ne zaman geçer tecrubeli ahaliler dagilmisim, yikilmisim ben..
Birkedibirbebekkkk Deletedmom_41 biz 8. Ay uyku gerilemesindeyiz. Tam bir ay oldu iki gundur duzeliyor gibi.. bir yastakini bilmem ama bebekten bebege degisiyor kimisi 10 gun suruyor kimisi hic yasamiyor bizde masallah bir ay cektik.. insallah yakin zamanda gecer sizinkide
Elvinmeva Deletedmom_41 arkadaş 1 yaş uyku gerilemeside mi var bu nedir ya 4. Ayda bi uyku gerilemesi yaşadık uykumuz alt üst oldu ha ona alıştık dedik düzlemedi 8. Ayda bi daha oldu şimdi de ona alışmıştık 2 hafta 1 yaşına giriyor korkuyorum ya çünkü benimki hiç düzelmiyor
Deletedmom_41 Birkedibirbebekkkk Tesekkur ederim 💕 ben lohusalik harici ilk kez bu kadar zorlaniyorum.
Deletedmom_41 1234___ Siz kim bilir ne firtinalar gordunuz degil mi masallah helal diyorum birden fazla cocuk yetistirenlere 😇
Deletedmom_41 ikikoalaanasi Uyumuyor hic, uyumak istemiyor oyle boyle duzenimiz vardi son bir haftadir iyice raydan ciktik pert oldum.
1234___ Deletedmom_41 en büyük fırtınayı büyük çocuğumda gördüm, diğerleri biraz daha kolaydı.ilk çocuk çok zor,Allah kolaylık versin 🌹
ArenAta 1 hafta 10 gün kdr yasadık biz hep boylemi olacak diyr aglardim🌸 cok zor 18.ay okdr degildi dogrusu en zoru oymus sabirlar hemrncik gecsin insAllah🙏
Deletedmom_41 ArenAta Cok sag olun🙁 Bizimde artik 1 hafta olacak nerdeyse asiri oncesinde cat pat sorunlar oldu ama su son haftadir iyice calkantidayiz insan hep boyle mi kalacak psikolojisine giriyor cidden
ikikoalaanasi Deletedmom_41 Allah sabır versin. Benimki geçmiş hatırlamıyorum bile o zamanını. Az kaldı dayan 🤕
Deletedmom_41 1234___ Ben tek cocukta kalacagim dedigimde insanlar hep boyle diyor digerleri bu kadar zor olmaz diye, ilk 6 ay iyiydi bizim icin hafif artcilar 6.aydan sonra basladi suan yasadigim beni cok zorluyor, tesekkur ederim destek icin ❤️
Deletedmom_41 Elvinmeva ben biraz arastirdim 12. Ay sicramasi en agirlarindan diye geciyor cidden bizide sarsti
CigdemA Deletedmom_41 ay gelemicem sanırım o etaplara 😬 10. Aya giricez ama hep kötüye gidiyoruz 😬 uyku neydi ? Uyku emekti.
ikikoalaanasi Deletedmom_41 inşallah kendine teselli ver geçecek ve hatırlamayacağım bile bu günleri, özleyeceğim diye. Ben böyle motive etmeye çalışıyorum kendimi 😁