Sevimliminnosss elazigliyim cnm merkezde oturuyorum başka yönden bilmem ama çocuklarınız. Varmış kocaman çok iyi bir şehir hastanesi var bu yönden bile bnce burayı tercih etmelisiniz bebeğim doğduğunda 10 gün yogunbakimdayfi anne oteli bile vardı hastanenin içinde bnde kaldım 3 saatte bir gidip emziriyordum bı bayan Erzincan’dan 40 günlük bebeğini getirmişti enfeksiyon kalmıştı orda tedavi edememislerdi elqzog a gelmişti o yüzden