Sevimliminnosss
Ben Elazığ da Üniversite okudum 4 yıl.
Mükemmel bir şehir.
Yanlız şöyle bir durum var. Elazığ, Erzincan, Sivas, özellikle Elazığ Polis şark tayini için çok çok zor. Gelme ihtimali. Ki bu sene Hakkari, Şırnak boşalacak. Ve oralara batıdan polis dolduracaklar. Yani bu boşalma yılında Elazığ imkansız gibi bişi